domingo, 16 de diciembre de 2012

NADAL SOLIDARIO



Que sería do Nadal se non fose SOLIDARIO? 
Se non nos parásemos a pensar no moito que temos e nas dificultades doutros. Se o Nadal non fose SOLIDARIO converteriamos estas datas no que transmiten os medios de comunicación e leva á sociedade a un consumo sen control.

Loitar contra iso nestas datas é como intentar comezar unha dieta; por iso, dende a escola propoñemos intentar controlar os excesos e cultivar o noso espírito solidario.

Falar cos nen@s de Infantil sobre as necesidades doutros é moi complicado cando só pensan en todos os agasallos que lle van pedir aos Reis Magos!! Facerlles ver que existen persoas que viven en situacións desfavorecidas resulta pouco efectivo senón é un traballo diario...

Nestas datas, na aula, temos presente aos nen@s que viven nun mundo diferente ao que nós. Nen@s que non gozan de multitude de xoguetes, desechan a comida que non lles gusta ou non teñen unha escola onde poder aprender e xogar cos seus amigos.
A sensibilización dos nenos levounos a propoñer ideas para aportar o noso granito de area nestas datas...

Temos dúas propostas: a primeira, xurdiu despois de ver a mensaxe que Papá Noel envioume... Os nen@s quedaron conmovidos!! este ano pedirán menos xoguetes, é lóxico!!



A segunda proposta, consiste en doar un xoguete a unha entidade que os reparta e axude a Papá Noel e os Reis Magos. 
 As propostas foron ideadas polos alumn@s con gran entusiasmo!!

Para máis información, preme na imaxe.
Dende a escola, informeime desta campaña local de recollida de xoguetes. Estarán no centro comercial Gran Vía do 15-22 de decembro. Para todos aqueles que queirades participar neste acto solidario anímovos a que visitedes este punto de recollida cos vosos fillos para que poidan aproximarse da vosa man a estes valores. 

É necesario que @ nen@ desexe realizar a doación. Os valores, os principios, os sentimentos non se impoñen, se propoñen.
Seria moi interesante a doación de xoguetes usados pero a maioría destas campañas solidarias piden que o xoguete sexa:
 "
  • Nuevo, a poder ser. A pesar del consumismo que esconden, los regalos navideños a los más pequeños nacen de la tradición cultural de premiar al niño bueno. Y los menos favorecidos económicamente también ven la tele. Que sea nuevo y actual repercute en la bondad del regalo en la medida en que no hay distinciones ni categorías.
  • Educativo. Debe potenciar las capacidades del niño. Un juguete constituye una herramienta de desarrollo básica de la inteligencia y sensibilidad de los más pequeños. Y educativo no significa aburrido; no sólo el puzzle de siempre cumple la obligación de formar. Cada vez hay más juguetes adecuados y atractivos a la vez, sin necesidad de optar por aquellos en los que la violencia explícita o implícita despierta el interés del niño.
  • No sexista. Es necesario dejar atrás definitivamente el tópico de regalar juegos femeninos a las niñas y masculinos a los niños. No se trata sólo de optar por lo políticamente correcto. Estamos ante un error pedagógico: si a los niños y a las niñas se les impide potenciar parte de sus habilidades, se estará limitando al hombre y a la mujer de mañana. De igual forma, se coartarán sus relaciones sociales y su capacidad de comunicarse fuera de los estadios establecidos, y se perpetuarán tópicos.               
  • No eléctrico. Hay que evitar comprar juguetes eléctricos o que necesiten de otro elemento para ser utilizados o completos. Es probable que sus destinatarios no puedan volver a jugar con ellos una vez se acaben las pilas, o arreglarlos si los mecanismos se estropean.
"
Se alguén ten coñecemento doutras campañas solidarias, comparte!!, informa!!
Hai moitas formas de vivir o Nadal!!

1 comentario:

  1. MAMÁ MARTÍN D.diciembre 17, 2012

    Me parece fantástica la propuesta y, sobre todo, que desde la escuela se fomente la "Navidad solidaria". Ya que nos inducen a "disfrutarla" durante más de un mes entre anuncios, luces, compras..por lo menos la idea de enseñarsela a los niños desde otra perspectiva, es esperanzadora.Como siempre, muchas gracias (no he conseguido ver los dos primeros videos).FELIZ NAVIDAD A TODOS

    ResponderEliminar

Deja tus comentarios, nos hará mucha ilusión!!