martes, 4 de febrero de 2014

PROXIMAMENTE

Despois da gravación do baile colaborativo con percusión de vasos do xoves 30 día da PAZ, todos estamos espectantes á espera de ver o noso VIDEOCLIP.
A edición dun vídeo é un traballo lento e preciso que require boas doses de paciencia
  
É preciso visualizar todos os vídeos, traballar o son e elixir os planos creando unha historia que relate o apasionante momento!!
Estamos a traballar na montaxe e
PROXIMAMENTE
celebraremos a
ESTREA DO VIDEOCLIP
 Todos xuntos visualizaremos o VIDEO.
É unha magoa pero esta vez non poderemos invitar as familias. Terán que esperar a estrea na web e nos blogues do centro.
Para que a espera sexa máis levadeira...
deixámosvos un anticipo.
 o MAKING OF
(como se fixo) 
OPINADE
ESCRIBIDE COMENTARIOS
Compartide o voso sentir con nós!!

3 comentarios:

  1. mama Dani.sfebrero 04, 2014

    A mi ya me gusta hasta este vídeo ...no me da llegado el momento de verlo completo....jaja paciencia paciencia....lo pasamos genial ...no hace falta decir q estamos a vuestra disposición siempre.....Q GANASssss

    ResponderEliminar
  2. Se o making off é así seguriño que o video verdadeiro todavía será máis bonito. EStou desexando velo. Un saúdo.

    ResponderEliminar
  3. Pensaréis que soy una aguafiestas, pero a mi no me gusta la música de este vídeo, me hace sentir un poco triste!
    Pero claro, para gustos...
    Esperamos con impaciencia el de verdá de verdá
    Saludos, mamá de Xaquín

    ResponderEliminar

Deja tus comentarios, nos hará mucha ilusión!!