viernes, 21 de septiembre de 2012

RECOÑECENDO


Durantes estes primeiros días de escola divertímonos moito!
Lembramos xuntos recordos do verán, pensamos nas cousas que aprendimos na escola e traballlamos xuntos para organizar a clase.
Lembramos rutinas
Creamos novas NORMAS de CONVIVENCIA
escoitamos, falamos
e descubrimos os recunchos da nosa aula!!
A casita, os puzzles, o recanto de manualidades, os coches, as construcción, os xogos de lóxica matemática, a biblioteca...
Recoñecimos a súa utilidade
disfrutando coma nen@s!!


A volta o antiguo cole fíxose realidade!!
O noso obxectivo: recuperar os xoguetes do patio que quedaran sen mudar
Sentimentos: felicidade, ilusión, sorpresa, inquietude, morriña...
Dificultade: encontrar a Quique para que fixera este soño posible
Resultado: As súas caras de satisfacción, misión conseguida!! 


 A sorpresa de Xaquín

Esta semana Xaquín trouxo a escola unha mazorca de millo.
Todos estabamos sorprendidos o ver o abrigo de follas que o tapaba!
Xaquín explicounos como o conseguiu e descubriunos como é este interesante cereal. Grazas familia!!


Despois dunha semana xa sentímonos un grupo!! 
E Peky dí que "os mais guap@s da escola"

O vindeiro martes 25 verémonos na escola na reunión de principio de curso. As 17:00 comezaremos no comedor escolar todas as familias de Educación Infantil xuntas para logo agruparnos nas aulas e falar deste curso escolar.

Vémonos o vindeiro martes 25

3 comentarios:

  1. Me encanta ver todas esas caras de felicidad,que altos y guapos!!!
    El nuevo cole tiene muy buena pinta,que ganas de conocerlo,...menos mal que gracias al blog ya nos hacemos una idea. Nos vemos mañana!!!

    ResponderEliminar
  2. Me comunica el ANPA (AMPA o como se escriba)que no eran conocedores de que iba a haber una fiesta de inauguración el 09/10/12 por la tarde y por lo tanto no tiene prevista ninguna actividad. Ahora que ya lo saben lo van a consultar con el resto de las encargadas. Aproveché para dar a conocer la iniciativa de los disfraces de "época" para ese día y la propuesta de que se plantee tener al menos un representante de padres por curso. Para que sea más fluida la información/comunicación y no acaparar este maravilloso blog con estos temas (importantes por otro lado), sugiero que los socios del AMPA demos una dirección de correo electrónico a Paula, por ejemplo.
    Profe María, espero que publiques este mensaje (por favor) y perdón por esta intromisión clandestina...
    Mamá de X

    ResponderEliminar
  3. Me parece una idea estupenda crear encargados por cursos!! Es genial que tan pronto hablarais con el ANPA (en castellano AMPA "asociación de madres y padres de alumnos/as")La falta de comunicación tiene que ver con la falta de tiempo para ponernos en contacto unos con otros. Además, hoy me han dicho que la inaguración tendrá que aplazarse ya que no puede llevarse a cabo antes de la inaguración oficial de la Consellería (así que estamos a la espera) Sería muy interesante que mientras se organizara una reunión en le ANPA con todos los interesados en participar para proponer ideas para la inaguración que pronto celebraremos. Cuando sepamos una fecha exacta se la comunicaremos al ANPA para que lo sepan y en los blogs del centro para invitaros a tod@s.
    Gracias por ser tan eficaces, por mostrar interés y preocupación. Un ANPA bien organizada conlleva muchos beneficios para los alumnos/as del centro.
    Ánimo!! y contar con mi apoyo!!
    PROFE MARÍA

    ResponderEliminar

Deja tus comentarios, nos hará mucha ilusión!!