viernes, 28 de octubre de 2011

Festexamos o noso SAMAÍN

Esta semana traballamos o medo nas aulas para RECOÑECER, APRENDER E ACEPTAR esta emoción. Ademais festexamos a nosa festa do medo: O SAMAÍN
Mira como expresamos o MEDO


Tamén fixemos unha exposición de cabazas entre todos. 
Quedou preciosa!! Grazas familias por participar!! 
Sodes uns artistas!!
Queredes ver imaxes terroríficas??? Pincha no "Play" da imaxe e descubre a nosa presentación máxica do SAMAÍN 
(Sede pacientes, a presentación tarda un pouco en cargar)
Click to play this Smilebox presentación

jueves, 27 de octubre de 2011

RECURSOS para gozar do SAMAÍN

Por fín chegou o SAMAÍN!!! 
 É o momento de dar sustos e gozar co medo...
Mira que conto tan bonito fixeron no CRA de Bergondo

Esta cantiga encántame!! E a ti????


Pincha nas imaxes e xoga
Actividades realizadas por nuestros amigos de Wikisaber


miércoles, 26 de octubre de 2011

O recuncho de OUTONO

O noso recuncho crece cada día!! Agora temos moitas cabazas e froitos de outono!!

Ademais hoxe comemos unhas deliciosas magdalenas de cabaza que fixo a nai de Martín Álvarez. Moitísimas grazas!!
Gustáronos moito!!
Fíxate!! xa non quedaba ningunha!!

Despois, levamos todas as cabazas a exposición que hai na entrada do colexio e xuntas formamos unha preciosa exposición de cabazas!! Non vola perdades!!

lunes, 24 de octubre de 2011

A NOSA EXPRESIÓN DO OUTONO

As cabazas e froitos de outono no recuncho do MEDO da nosa aula
As arañas chearon o noso castiñeiro de teas de araña

Grazas familias pola vosa participación


Pintamos follas secas de OUTONO

miércoles, 19 de octubre de 2011

lunes, 17 de octubre de 2011

O noso MAR DE EMOCIÓNS

Grazas Ángela

viernes, 14 de octubre de 2011

Coidado cos ourizos, pinchan!!

Hoxe na aula observamos follas dun castiñeiro. Descubrimos que a súa cor cambia cando caen o chan no outono.
 


Na árbore son verdes e fortes. Cando secan, vólvense marróns e arrúganse. 



O froito do castiñeiro é a castaña que nace dentro dun ourizo para protexerse.

jueves, 13 de octubre de 2011

O enredo do NÚMERO DE CONTA

Hoxe, comprobei a nota enviada as familias co número de conta e É CORRECTO.

Chamei as oficinas de caixanova e falei coa nai encargada da conta. Non encontramos ningún erro no número de conta enviado e as oficinas de caixanova aseguran que nese número de conta pódese facer ingresos ou transferencias sen problema. Ademais, algunhas familias hoxe fixeron novos ingresos polo que entendo que a conta funciona correctamente.

Mañá volverase enviar unha nota lembrando o número de conta no que é necesario facer o ingreso. 

Sinto moito todos os problemas ocasionados!!! Sei que o tempo é ouro e non estamos para perdelo!!

 Se algunha persoa encontra problemas para ingresar o diñeiro, falar conmigo directamente e buscaremos unha solución.

miércoles, 12 de octubre de 2011

ERRO NO NÚMERO DE CONTA

Algunhas mamás déronme o AVISO IMPORTANTE de que o número de conta que envieivos para facer o ingreso tiña un erro no 4º díxito.
Sínto moito!! sei que non temos tempo dabondo como para ir o banco a perdelo!! Xúrovos que revisei a nota unhas cantas veces antes de imprimila, pero tamén o fixen co número ISBN dos libros e tamén errei!! Isto non é o meu!!

RENVIAREIVOS OUTRA NOTA CO NUMERO DE CONTA CORREXIDO
Perdón outra vez e moitas grazas por dar o aviso

martes, 11 de octubre de 2011

No outono podemos ver landras e piñas



Moitas grazas a familia de Xaquín por agasallarnos con estas piñas e landras tan típicas do outono.


Aproveitamos para tocalas, mordelas, ulilas...con todos os nosos sentidos e así recoñecimos como son!!!

sábado, 8 de octubre de 2011

miércoles, 5 de octubre de 2011

Grazas por asistir a REUNIÓN. Un resumo como recordo

REUNIÓN GENERAL CURSO 2011-2012
EDUCACIÓN INFANTIL 3 ANOS
TITORA: María Carballo Tubío


1.    EVALUACIÓN PERIODO DE ADAPTACIÓN: Positiva. 
            Todavía queda mucho por hacer, tendrán que aprender a:
  • Esperar
  • No ser los ÚNICOS
  • Convivir en espacios abiertos que producen inseguridades
  • Compartir HORARIOS con diferentes profesores
  • Esforzarse: La etapa de ED.INFANTIL además de tener un carácter asistencial también tiene un carácter EDUCATIVO

2.    COMPROMISO CON LA ESCOLARIZACIÓN: 
  •       Asistencia REGULAR
  • ·        Material escolar:
 Comprar los LIBROS DE TEXTO 
 Ingresar el dinero para MATERIAL ESCOLAR en la cuenta bancaria que se facilitará próximamente 50€ (40€ material+10 libro inglés)
  •       Atender a  los AVISOS ESCRITOS  que se enviarán en una CARPETA PLÁSTICA viajera
  • ·         Asistir as reunións xerais de carácter informativo

3.    LA BÚSQUEDA DE LA AUTONOMÍA: Para favorecer la autonomía es muy importante unificar criterios entre familia y escuela para que no se den situaciones contradictorias.
·         HÁBITOS A TRABAJAR EN CASA:
  • Vestirse/desvestirse (Subir/bajar pantalones/ropa interior)
  • Sonarse los mocos
  • Pedir las cosas “POR FAVOR”
  • Ordenar sus cosas
  • Abrir/cerrar la botella de agua
  • Comer/beber solos


LA AUTONOMÍA SE CONSIGUE ASUMIENDO RESPONSABILIDADES (CARPETA PLÁSTICA VIAJERA, notas…)

*      CONTROL DE LAS CONDUCTAS: 
Para favorecer UNA CONDUCTA APROPIADA debemos marcar NORMAS en casa y segundo sus  posibilidades, tener RESPONSABILIDADES. Tendremos en cuenta que:
  • Las normas siempre deben cumplirse
  • Las consecuencias o “castigos” deben ser proporcionales a lo que el niñ@ hizo y siempre llevarse a cabo 
  • El niñ@ necesita normas para sentirse seguro y para desarrollarse socialmente

SER BUENOS MODELOS A IMITAR


DATOS DE INTERÉS:

El horario para las REUNIONES PERSONALES con la tutora (previa cita) es:
martes 16h-17h

MANDILÓN y ABRIGOS
o   Con  cinta para colgarlo y MARCADO con el nombre  para identificarlo
ROUPA CÓMODA y APROPIADA: evitar cintos, pantalones con botón, BOTAS de lluvia... 
MUDAS: Traer en una caja al cole o en la mochila del niñ@


Espero que toda esta información os sea de ayuda!!!

domingo, 2 de octubre de 2011